wtorek, 26 lutego 2013

Delegowanie i uzgodnienia spraw "przy okazji" spotkań


  1. Nie każda sprawa wymaga natychmiastowego uzgodnienia face2face lub telefonicznie
  2. Nie każdą sprawę efektywnie jest uzgadniać za pomocą emaila
  3. Nie zawsze sprawa jest na tyle pilna, aby przerywać pracę (przegląd Inboxa) i delegować ją lub uzgadniać natychmiast
  4. Nie każdą sprawę można lub należy od razu uzgodnić
W takich sytuacjach pomaga mi lista spraw do uzgodnienia oznaczona @Agenda. Wpisuję tam wszelkie uzgodnienia, które:

  • chcę przeprowadzić z daną osobą osobiście face2face
  • chcę przeprowadzić w odpowiednim momencie, gdy będzie tak zwany "właściwy klimat"
  • nie są na tyle istotne, aby zakłócać przepływ spraw "najważniejszych"

Jakoś tak dziwnie się dzieje, że wpisanie tych uzgodnień na listę zwiększa prawdopodobieństwo przypomnienia sobie o tej sprawie we właściwej okazji. Jeśli mam wystarczająco dużo czasu przeglądam taką listę w trakcie lub po spotkaniu - pomaga w tym rozpoczynanie wpisów imieniem i nazwiskiem osoby, której dotyczy uzgodnienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz