- Pan Radosław Klicki z Atos Origin przedstawił Service Desk, w którym: eliminuje się aktywności nie przynoszące korzyści (Muda!), standaryzuje się dobre praktyki, redukuje się różnorodności (wyrównywanie pracy - heijunka!) itd...
- Pan Michał Bosowski z COIG z kolei opisał system żółtych i czerwonych kartek (wizualizacja!) oraz umieszczenie 2-giej i pierwszej linii wsparcia na jednej sali (dokładnie to przedstawiłem w koncepcji Lean Service Desk Room)...
Oprócz Service Desku był miły, ale konkurencyjny koncept w zarządzaniu projektami. Firma kosultingowa Mandarine Partners przedstawiła nowe podejście do zarządzania projektami (metda łańcucha krytycznego) wykorzystujące Teorię Ograniczeń Goldratta - polecam i mam w planie się przyjrzeć. W skrócie powiem tylko tyle, że metoda łańcucha krytycznego pozwala realizować projekty o czasie i w budżecie co jak wiemy jest ekstremalnie trudne!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz